Lomography Diana Mini

1
99
views

Fotografia este una dintre pasiunile mele, detin de foarte mult timp un Nikon Coolpix P530 care m-a servit excelent iar la inceputul anului mi-am cumparat un Huawei P10 (mai multe detalii despre acest telefon intr-un alt articol).

Pana acum m-am axat doar pe fotografie digitala ca orice om normal pentru ca pot sa fac cate poze vreau si apoi sa o aleg pe cea care imi place mai mult si sa o pun pe Instagram. Fotografia digitala e cea mai tare, nu?

Relativ recent am primit o camera foto pe film, care nici macar nu necesita baterii ceea ce mi s-a parut chiar amuzant. Camera se numeste Diana Mini si este produsa de Lomography ce la prima vedere este o firma ce se axeaza pe producerea de camere foto retro destinate hipsterilor ce costa nejustificat de mult dar care probabil este una dintre motivele pentru care multi oameni au acordat o sansa fotografiei analogice.

Diana Mini este o camera foto “de jucarie” ce nu necesita baterii, este facuta din plastic si foloseste film de 35mm, ce este relativ ieftin si usor de gasit.

Incarcarea filmului este o operatiune destul de usoara, setarile sunt la mintea cocosului si avansarea filmului se face manual, tot ce trebuie sa faci este sa invarti o rotita pana cand se opreste singura si opune rezistenta. Simplu, nu?

Initial nu luam camera dupa mine peste tot pe unde mergeam dar cu timpul am inceput sa o scot mai mult din casa si cred eu ca am facut niste poze destul de interesante pana acum dar ramane de vazut cand voi termina rola de film. Iar faptul ca trebuie sa termin toata rola de film inainte de a duce filmul pentru fi procesat este un lucru care ma motiveaza sa folosesc camera mai des.

Mie personal, pentru ca probabil sunt si pasionat de fotografie, mi se pare super distractiv sa fac poze cu o camera “de jucarie” si ma bucur ca am avut ocazia sa acord o sansa fotografiei analogice. Acum tot ce pot sa spun este ca abia astept sa termin rola de film si sa vad rezultatele. Poate cu timpul o sa invat sa developez filmul acasa dar pana atunci toata experienta m-a facut sa apreciez mai mult fotografia pe film, care desi nu era poza aia perfecta imortaliza moment frumoase de care iti vei aminti cu drag.